تست شخصیت سنجی

سلام به همه دوستای گل خودم ... این روزا خیلی سرم شلوغه وقت نمیکنم سرمو اتو بکشم!  ببخشید اگه دیر سر میزنم یا دیر آپ میکنم ... ایشالا جبران کنم   

این هفته موضوع نداشتم آپ کنم یعنی وقت نداشتم موضوع پیدا کنم تا اینکه در پی مکاشفات در وبلاگ دوستان  یه تست پیدا کردم  گرچه هفت هشت تا نتیجه تست رو که خوندم همش نقاط مشترک یا تضادی داشت با خودم ولی کلا برای سرگرمی بد نیست

اینم نتیجه تست شخصیت سنجی من ... این تست رو توی وبلاگ تلخون دیدم.  لینک مستقیم  تست  رو هم میذارم . آخه می دونید این روزها همه تست شخصیت سنجی میزنن شما چطور!؟؟ 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نابغه

(تاثیر پذیر، درون گرا، آرمان گرا، متفکر)

تو یک تیپ "نابغه" هستی. تو می توانی ساکت و کم حرف باشی( می توانم باشم یا نباشم! ) اما پشت ماسک خاموش و کم حرف تو، یک ذهن فعّال وجود دارد که به تو اجازه می دهد که همه موقعیّتها را تجزیه و تحلیل کنی (همین باعث میشه عصابم خورد بشه! ولی خوشم میاد!!) و در پایان، راه حل های خلّاقانه و دور از ذهنی را انتخاب کنی! مردم عادی این تحلیلهای ذهنی تو را نمی فهمند و فکر می کنند که پنهانی مشغول دوز و کلک چیدن هستی! (مردم عادی چقدر بدن !؟!)

به هر حال، سلیقه و اصالت، نقاط قوّت تو هستند و مردم وقتی که تو را بشناسند، به قضاوتها و تصمیماتت احترام می گذارند (معمولا حرف آخرو من میزنم تو همچین جمع هایی!). و اگر یاد بگیری که فقط یک کم خوش برخورد تر باشی (نمیشه! اگه حال نکنم با کسی نمیتونم!!)، می توانی رهبر بسیار خوبی باشی. تو مطمئنّاً چنین تصوّری را در همه ایجاد می کنی. فقط مطمئن شو که همه نقشه ها و دسیسه هایی که پشت پرده مشغول کار کردن روی آنها هستی، بی خطر باشند (حساب ریسکشو دارم! تا چی پیش بیاد )!


پ ن : من که با شما تعارف ندارم هرچی توضیح بود تو همون تست گفتم !!! پس بدون شرح ! 
نظرات 6 + ارسال نظر
عسل جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ب.ظ

خوشحالم که دومین نابغه ی پیوند های بلاگم یافت شد:)
تو با آقای ایرانی نویسنده ی ایرانی نامه از نوابغ لیست پیوندهای بلاگم هستین.حالا جزیره ی لختی ها میری یا نه بالاخره؟:))

خوب ما هم خوشحالیم ، عمرا ... کلاهمم بیفته نمیرم دنبالش

ژوکر شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ http://smartjoker.blogfa.com/

چه فرقی میکنه ؟ وقتی خودت شخصیتت رو میدونی چرا باید خودتو تست بزنی ؟؟من میدونم کیم . چیم . چه ضریب هوشی دارم .اما تا حالا چکار تونستم بکنم ؟ چرا n سوالهای توی ذهنم هنوز بی جواب موندن؟چرا هر روز به تعدادشون اضافه میشه؟؟ چرا ؟ چرا ؟ چرا‌ ؟ چرا باید از بین این همه آدم من ژوکر باشم ؟ نتیجه تست من این بود: تو یک ژوکر هستی

گفتم که واسه سرگرمی بد نیست... خوب اس پیک بودن بهتره یا ژوکر بودن ؟1؟

zaq شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:52 ب.ظ http://zaq.blogsky.com

من هم تاجرم!!
از آشنایی با شما خوشحالم!
بیـا با دوز و کلک کلاه سر مردم بزاریم!!

به به !
آقا خیلی خوشحالم! پایم عجییییییییییییییببببببببب :D

زهرا یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ http://maheman67.iranblog.com/

سلام.می بینم که منم یه نابغه درجه یکم. همش خصوصیات خودم بود..........!!!!!!!!
شک داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
خوب خودتون می گین اعتماد به نفس داشته باشین .اینم اعتماد به نفس..
ولی پست حالبی بود.خوشم اومد.

ما که حرفی نزدیم ! ولی این تستارو هم مثل من جدی نگیر!!

حامد چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ب.ظ http://hpicture.iranblog.com

سلام.وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری.اگه مایل باشی دوست دارم با هم تبادل لینک داشته باشیم.در صورت تمایلت منو با عنوان .::همه چی::. لینک کن و خبرم کن تا من هم لینکتو بذازم.شاد و موفق باشی...

زهرا جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ب.ظ http://maheman67.blogfa.com

سلام . اومدم بگم من اپم . به هر دو وبلاگم بیا. منتظرتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد