سکوت مرگ آور

- حرف بزن! 

+ {سکوت}

- مطمئن باش حرفت را همه می شنوند 

+ {سکوت}

- حرف تو ارزشمند است

+ {سکوت}

- حرف تو تعیین کننده ی سرنوشتت است 

+ {سکوت}

- تو آزادی، حرف بزن! 

+ باز هم گول خوردم، فکر کردم توبه گرگ مرگ نیست. سکوتم را شکستم. حرف زدم اول حرفم را نادیده گرفتند و خودشان تصمیم گرفتند، حرفم را تکرار کردم و گفتم "من این را نگفتم"، این بار به من توهین کردند، بر حرفم پافشاری کردم، کتکم زدند. 

آه که چقدر ساده بودم ... چقدر ساده بودم

من که می دانستم نباید حرف بزنم چرا خام شدم؟ 

می خواهم لال شوم ... اما از روی شهیدانمان خجالت می کشم!

نظرات 5 + ارسال نظر
عسل سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ب.ظ

دوست عزیز من سکوت کردم.اون روز اندازه ی یه سنگ ساکت بودم.الان سنگ ها هم بیشتر از من حرف میزنن.

روز حرف زدن سنگ بودیم و روز سنگ زدن، حرف!

استعداد کشف نشده چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:56 ق.ظ http://tirtootapar.persianblog.ir

سکوت را هم تاب نیاوردند ...
وحالا..
جان شده بازیچه ی دست قدرت نماییشان...
جان...
یاعلی

بازیچه بودیم
خودمان
فکرمان
و حالا
جانمان!

sepideh چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ http://ahmadi-nejhad.blogsky.com


از شما بچه های این اسلام، بعیده که هر گناهی را به پای کسی بگذارید؟!
مگه نمی بینید این عده خرابکار را که از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند؟!
اینا همونایی هستند که دارن واسه تفرقه من و تو سر و دست می شکنند....
ای کاش کمی عاقل بودیم و می فهمیدیم....
چرا همه چیز رو به پای دولت و مقام معظم رهبری و اسلام و ایران می گذارید؟!
ما کم ضربه خوردیم از این دشمن؟!
چقدر جوونهامون رو شیمیایی کردند و حالا دارن واسه یک نفس کشیدن معمولی زجر می‌کشند...
خوشی زده زیر دلتون؟!
اینا همونایی هستند که می‌گن اگه مسلمون رو بکشی ثواب داره و به بهشت می ری ...
اینا همونایی هستند که ایران و ایرانی رو شبیه یک چاه فاضلاب و سوسک های اطرف آن ترسیم می کنند ...
اینا همونایی هستند که به رسول الله توهین می کنند ...
اینا همونایی هستند که از من و تو بعنوان تروریست یاد می‌کنند...
اینا همونایی هستند که از من و تو در فرودگاهشون اثر انگشت می‌گیرن...
این حمابت از حقوق بشره؟!
چرا از اراذل و اوباش حمایت می‌کنن؟! چرا از آشوبگران حمایت می‌کنند؟! که بیشتر بزنن جوونهامون رو لت و پار کنند!
اینا همونایی هستند که مثل یک گرگ در قالب میش رفتند تا من و تو رو از هم دور کنند...
در جریان این انتخابات چقدر نزدیک بود دوستی من و تو از هم بپاشه ....
چقدر خانواده‌ها دو دسته شدن و از هم بریدن ...
چندتاشون رو بیارم جلوی روت تا باور کنی؟!
اول گفتن کسی برای انتخابات نمی‌ره ...
بعد که اشتیاق مردم رو دیدن گفتن اگه موسوی نشد حتماً تقلب تو کاره ...
بعد که دیدن موسوی نشد و جوونا ریختن برای اعتراض آزادی، گفتن نه موسوی به درد می‌خوره نه احمدی‌ن‍ژاد، فقط آزادی ...
این رژیم باید عوض بشه ...
چرا؟!
اینا حربشون این بود که من و تو رو با یک رنگ سبز از هم جدا کنند ...
چرا می‌گن رژیم عوض شه و به جوونا آزادی بدن؟!
چون می‌خوان من و تو رو سرگرم لذایذمون و شور جوونیمون کنن و تا بتونن بدزدند و ببرن و غارت کنن ...
یه خدا اگه رژیم عوض شه فکر می‌کنین وضعمون بهتره؟!
به مهدی فاطمه قسم که بدتر میشه ...
اون وقت اگر ابرقدرتها برای کشورمون نقشه می‌کشیدن، حالا دیگه واسه مهار من و توی جوون ایرونی و کشتن حس جوانی در من و تو نقشه می کشن...
اول خمارمون می‌کنن و بعد نعشه و بعد روانه قبرستان ...
این لعنتی ها واسه منابع ما نقشه کشیدن نه برای آزادی ما...
توروخدا بفهمید ...

یا صاحب الزمان خیلی تنهاییم، اینا فکر می‌کنند مملکت ما بی صاحبه ولی ما که می‌دونیم دست صاحب الزمان دست ما رو گرفته ...

تا کی بچه ها را از سایه ها می ترسانید؟
تا کی بچه ها رو از ترس لولو های دهشتناک در پستوهای خانه نگه می دارید؟
.
دیگر این بچه ها با دیدن سایه ها پشت سر مادر ایران قایم نمیشوند
چون دیگر می دانند که این سایه ها سایه ای نیست جز سایه خودمان که در وقت مصلحت پشتشان قایم میشویم تا نبینیم ... نبینیم ...
"چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید / گفتا ز که نالی که از ماست که بر ماست"

Zaq چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:38 ب.ظ http://zaq.blogsky.com

حرف زدی؟
هنوز لال نشدی؟
الان زبونتو میکشم که دیگه حرف نزنی!!

!

هستی دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.shelak.blogfa.com

همیشه سکوت علامت رضایت نیست ...

مگه می شه ظلم رو دید و سکوت کرد ...

به روزم عزیز

سکوتم از رضایت نیست دلم اهل شکایت نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد