سرنوشت اسرائیل

این روزها به شدت درگیر فرجه ها هستیم و اصلا قصد نوشتن نداشتیم اما چه کنیم که یکی از دوستان عکسی برایمان سند کرد که به راحتی قابل اغماض نبود!  

در مورد این عکس سالها باید تفکر و تجسس کرد ! 

 در پی جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه، که این بار اعتراض تمام انسانهای آزاده جهان رو برانگیخته، هموطنان عزیز " لر " ما هم در دفاع از مردم مظلوم غزه به پا خاستند و از جامعه جهانی خواستند تا سرنوشت اسرائیل غاصب را به قبیله ی (tribe) الوار بسپارند !!! 

 

lor!!! 

در پی این اقدام شجاعانه لر ها، اقوام دیگر سرزمین آریاییمان هم به پا خاستند تا سرنوشت اسرائیل به آنها واگذار شود. خبر گزاری سوشیانس بر آن شد تا ضمن پوشش خبری این حماسه از قصد اقوام مختلف پس از بدست آوردن سرنوشت صهیونیست های کثیف گزارشی تهیه کند ، باشد که عاقبت این زایونی ها درس عبرتی شود برای تمام مستکبرین جهان ! الهی آمین .   

 

خوب به بروجرد رفتیم تا از مبدا شکل گیری این حرکت گزارشی تهیه کنیم. سوال ما از حضار در راهپیمایی این است که بعد از واگذاری سرنوشت اسرائیلی ها به شما با آنها چه می کنید ؟!؟

 

آقای م.الف :  ها داداش مینی شیه ؟ خودِم دانه دانه سیبیل شون رو میکینم تا خودشان برن خودشان را زیر گل خاک کنند. 

 

بله خیلی ممنون ! کردستان به عنوان دومین شهر به پا خاسته به اونجا می رویم: 

 آقای ف. م.: ببین کا سوشیانس ما که نمی دونوم چی شده ! ولی دیدیم این لرها می خوان سرنوشت این اسرائیلی ها رو بگیرن گفتیم ما بگیریم تا اونا ضایع بشن! 

 

به تبریز میریم : 

ت . ن :   آقا ترک ها ی غیور در تمام دوران چه قبل از اسلام چه بعد از اسلام همواره جانشان را در راه اسلام فدا کردند و این بار هم جانشان را برای اسلام فدا می کنند. 

شعار جمعیت: ما اهل کوفه نیستیم اسرائیل تنها بماند! 

 

به تهران اومدیم :  

خبری از پارچه نوشت نیست از آقای ت . الف سوال می کنیم ببینیم چه خبره؟!؟ 

آقای ت الف:من که خودم ندیدم، میگن او پایین مایینا یه چنتا آدم خشن یه چیزای بدی گفتن بی تربیتا من که خودم ندیدم، بچه ها می گفتن! 

  

به همین نزدیکی یعنی قم میریم: 

بله تا چشم کار میکنه روحانیون عزیز رو می بینیم با پلاکارد هایی خاستار واگذاری سرنوشت اسرائیلی ها به اونها شدند  

ح . س: بسم الله الرحمن الرحیم ، الذین یومنون یقاتلون صهیونیستون، کانهم کافرون! 

در این زمینه باید گفت که خداوند عالم پدر هیتلر را بیامرزد! ما هم اگر این صهیونیست های غاصب را بگیریم همانند هیتلر، البته سوتفاهم نشود، عرض بنده بدین معنی نیست که خدای ناکرده هولوکاست واقعیت داشته، نخیر ولی اگر بدست ما بود این افسانه را واقعیت می بخشیدیم!   

 

به آبادان میریم: 

الف.ک: ها کوکا نشناختی؟ 

سوشیانس: نه متاسفانه شما ؟!؟  

الف.ک : کوکا چطور نشناختی. مو خودوم فلسطینیم ... میزنم با سنگ لهشان می کنم ،کوکا مگه فیلممو ندیدی؟

سوشیانس: مگه فیلمم دارید ؟!!! 

الف.ک : ها پس چی ... حالا که فیلم دارم این جاسم میگه اون فلسطینیه، وای به حال روزی که فیلم نداشتم! 

سوشیانس: حالا اسم فیلمتون چی هست؟ 

الف.ک : بابا تو که خیلی از مرحله پرتی یعنی تو" آخرین بازمانده" رو ندیدی؟!؟ 

سوشیانس: آهان بله ! ماشالا چقدر بزرگ شدید!!!

 

خوب از جنوب بر میگردیم به شمال کشور به  رشت ... ولی هرچی می گردیم آقایون نیستند ! خانم ها همه خواستار واگذاری سرنوشت اسرائیلی ها به آنها شدند .   به خاطر رعایت مسائل شرعی از مصاحبه با خانم ها خودداری می کنیم!

بر می گردیم به مرکز ایران، قزوین!: 

ق. چ: خوب به به آقای سوشیانس! والا ما شنیده بودیم اسرائیلی ها  خیلی شیطون شدند، حالا ولش کن!  خودت چطوری سوشیانس جون.  بیا بریم میخوام قصدمونو واست بگم .

سوشیانس: آقا ول کن من کار دارم باید برم سراغ زن و بچم! 

ق.چ: إ!! خوب بچه هم که داری، چند سالشه؟!؟ 

سوشیانس: آقا هنوز نصف ایران مونده، باید گزارش بگیرم ... ولم کن 

ق.چ : نه بیا 

سوشیانس:آی مردم ... کمکککک ... ماماننن  

ق.چ: داد نزن می خوای همه بیان خونه ما !

 

پ ن: مخلص تمام اقوام "ایرانی" هم هستیم .

قضا و قدر

آنچه در زندگی بدان دچاریم مقدر است به خواست خداوند که با قضای الهی سرنوشت ما را رقم میزند.  

یعنی چی ؟ خودمم نفهمیدم چی نوشتم!  

از قدیم هر وقت صحبت از قضا و قدر میشد یاد اجبار می افتادم. البته هنوزم برای بشر این موضوع روشن نشده که آیا ما کاملا مجبوریم یا کاملا مختاریم یا اگر بین اجبار و اختیار هستیم دقیقا چند درصد مختار و چند درصد مجبور که حداقل روش برنامه ریزی کنیم!

ولی تجربه بهم ثابت کرده که انسان به هیچ جبری دچار نیست، هر وضعیتی توی زندگی ما، چه خوب و چه بد ، از آثار اعمال و رفتار ما در گذشته ناشی شده اما باز هم بدین معنی نیست که ما به خاطر گذشته نسبت به زمان حال مجبوریم. باز هم می توانیم با تلاش و حرکت خودمون وضعیت موجود رو هم تغییر بدیم. 

خواسته هامون (همون نیاتمون) از یک طرف و اعمال و رفتارمون از طرف دیگه هستن که اسکلت حال رو برامون ساختن و نیاتمون و اعمالمون در حال ضمن اینکه اسکلت آینده هامون هستند میتونند حال رو هم  به دلخواهمون تغییر بدهند. 

 

اما مطمئنا تمام زندگی ما به خواست خداوند متعال و عزیزه که به پیش میره و اگر نیات و اعمالمون می تونند حال یا آیندمون رو تغییر بدهند به خاطر لطف پروردگاره و اگه خدا نخواهد هیچ چیزی نمیتونه زندگیمون رو عوض کنه.  

 

پ ن ۱: خدا جون خیلی چاکریم ... هرچی از خدا خواستم و خودمم تلاش کردم ، بدستش آوردم. 

پ ن 2: ایام امتحانات، دوران رکود وبلاگهاس ... منم که بالقوه مشروط هستم از این قاعده مستثنی نیستم ... تا بعد امتحانات یا حق.