درخت

توی تنهایی یک دشت بزرگ 

که مث غربت شب بی انتهاست 

یه درخت تن سیاه سر بلند 

آخرین درخت سبز سر پاست 

.  

.

دانه را می کارند،همچون بارقه ای در ذهن، جوانه میزند و با تنی ضعیف به خاک سخت و سرد میزند. خاکی که از جنس سالها فرسایش و  نبرد زمانه با تحجر است. و چه ضجری می کشد جوانه ای کوچک در نبرد با خاک ،اما امید رسیدن به آفتاب است که او را به ادامه جنگ وامیدارد. بالاخره برخاک غلبه می کند و سرافراز سر بر می آورد و آفتاب ،آن عشق ازلی، را می بیند. آفتابی که به همه یکسان میتابد و مصداق عدالت است. 

اما این قانون جنگل است که جوانه ی تازه سبز شده را به نزاع می طلبد. درختان سر به فلک کشیده که سالها جنگل را جولانگاه خود می بینند، جوانه ای دیگر را بر نمیتابند و نمی گذارند آفتاب به نهال جوان تازه سبز شده برسد. اما نهالی که امید آفتاب دارد و از ریشه ای به اعماق فکر تغذیه می کند از رشد باز نمی ایستد و قد می کشد و هر روز شاخ و برگش بیشتر می شود. کم کم سر به فلک میکشد و تنومندترین و بلند ترین درخت جنگل می شود. آنچنان پر هیبت میشمود که از تمام جنگل فقط این درخت پیداست. با هزاران هزار برگ سبز و امیدوار که سر به آسمان امید می سایند و امیدوار دیدن عدالتند. اما باز روزگار اینهمه امید و سبزی را بر نمی تابد و تبر دست می گیرد تا به جرم مقاومت در برابر جبر جنگل، درخت را بیاندازد. 

برای انداختن درخت شاخ و برگ آن را می زند، غافل از اینکه با اینکار ریشه های درخت قویتر و  عمیق تر می شود و با هر ضربه دانه های این درخت سرسخت پراکنده تر میشود و درخت های بیشتری از آن خواهد روببد

.  

.

 تو بزن تبر بزن 

انقلاب رنگین کفشدوزکها!

خبرگزاری سوشیانس به نقل از توهم نیوز: گزارشها حاکی از یک جنبش براندازانه در آمریکا است. با توجه به سیاستهای غلط آمریکا، انبوهی از ساکنین این کشور به تظاهرات در گوشه و کنار این کشور پرداختند.  

 

تظاهرات کفشدوزکها

 

بنا بر گزارش خبرگزاری سوشیانس عده ای از کفشدوزکها در اعتراض به سیاستهای ضد محیط زیستی دولت آمریکا علیه دولت این کشور به تظاهرات پرداختند. باراک اوباما لحظاتی پیش این کفشدوزکها را مشتی خس و خاشاک خواند که در برابر اراده ملت آمریکا استاده اند.

حمله به کفشدوزکها

 همانطور که ملاحظه میکنید این راهپیمایی که در سکوت کفشدوزکها و بدون آسیب رسانی به اموال آدمها برگزار میشد، مورد هجوم آدمها قرار گرفت و از طرف آنها به خشونت کشیده شد.  

 

آگاهان با توجه به قرمز و سیاه بودن کفشدوزکها از احتمال حرکتی براندازانه موسوم به انقلاب رنگین در آمریکا خبر دادند و با توجه به پوشش خبری مستقیم و پیاپی بنگاه خبرپراکنی دولتی انگلیس (BBC) از دست داشتن دولت انگلیس در این حرکت پرده برداشنتد!


پ.ن : تمام سایتهای آپلود عکس ف.ی.ل.ت.ر شده و پدرمان در اومد تا یک عکس آپ کنیم!